Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

ερωτευμενοι σχιζοφρενεισ

κοιτα ρε τι παθαμε στα καλα καθουμενα και εκει που ημοασταν μια χαρα την πατησα και ερωτευτηκα, αγαπησα μουρλαθηκα παλι και αυτα που ηξερα ωσ γνωστοσ καλοπερασακιασ πρεπει να τα ξεχασω και να συμαζευτο μου λενε αν την θελω πραγματικα. ελα ντε? την θελω? ετσι νομιζω! τι περιεργα συνεσθηματα ειναι αυτα που νιωθο? τι να κανω τωρα που εχω μαθει οταν μου κουνιουνται να το (χονω) δεν μπορω να χαλαω χατηρια σε ομορφα και μη κοριτσακια μου αρεσει το παιχνιδι σαν παιδι και εγω εχω αδυναμια στην καλοπεραση. θελω πανικο στο κρεβατι μου και ποικηλια εινα κακο?
και τωρα τι κανουμε για να το αποφυγουμε αλαζει περπατησια ο γερογαδαροσ δεν ξερω και δεν ξερω επισησ γιατι τα γραφω μαλον θελω ψυχαναλυση παλι  παει κουζουλαθηκα με την τρελη που μου ετυχε γαμω την τυχη μου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου