Δημοφιλείς αναρτήσεις

Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

akoy na frikseis


O geitonas moy, ayto to palioprama,                                           pou den to goystarw kai den me paei oute aytos phge loipon k mou ekane mynhsh giati exw 2 skylakia ta opoia gaygizan mono k mono giati den me goustrei.skylakia einai re megale den kelahdoyn gaygizoyn, telos pantwn me to malaka synexizw: me stamathsan me to amaaksi na doyne ta xartia moy kai mou leei kyrie prepei na mas akwlouthisete ekremoun apofaseis. einai ena mpoyrdelo h EL.AS kai akoma xeirotera to dikastiko kyklwma empleksaaa!!!             
twra pleon prepei na plhrwsw sto kratos 1000 eyrw giati gaygizan ta skylia k enoxlithike o kakomoytsounos.
Epeidh sas koyrasa k den nomizw oti sas endiefere to thema: me kati tetoia eprepe na asxoloume alla den me afhse o tzoker.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου